Kontakt

KALL-CARRION TRADING

Siedziba
al. Solidarności 75/26
00-090 Warszawa

Zakład produkcyjny
Czarna Wieś
ul. Słoneczna 79
42-133 Węglowice
Polska

Skontaktuj się z nami

    FAQ

    Jaki jest czas dostawy zamówienia

    Dostawy realizujemy własnym transportem w terminie od 1 do 3 tygodni od złożenia i opłacenia zamówienia.

    Jaki jest koszt i warunki dostawy?

    Koszty transportu są ustalane indywidualnie do złożonych zamówień.

    W chwili otrzymania towaru, prosimy o dokładne sprawdzenie ilości dostarczanego towaru (weryfikacji dostarczonych ilości możemy dokonać porównując z załączoną fakturą i dokumentem WZ). W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności, braków lub uszkodzeń, prosimy o wpisanie odpowiednich uwag w dokumencie WZ, w obecności dostawcy; adnotacje te są niezbędne do wszczęcia procedury reklamacyjnej.

    Jak można zgłosić reklamację?

    W przypadku reklamacji ilościowych lub jakościowych, prosimy o przekazanie ich w formie pisemnej (faxem, mailem lub pocztą), w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty otrzymania przesyłki lub stwierdzenia wady użytkowanego produktu.

    Czy i jak można dokonać zwrotu?

    Każdy Klient ma prawo odstąpić od zamówienia bez podania przyczyny w terminie nie późniejszym niż 7 dni od dnia odebrania towaru. Klient zwracając towar powinien zapakować go w odpowiedni sposób, który zapewni brak uszkodzeń w trakcie transportu. Towar musi być w pełni kompletny, nie może nosić śladów montażu lub używania świadczących o innym wykorzystaniu, niż tylko do celów sprawdzenia. Klient pokrywa koszty związane z prawidłowym zabezpieczeniem i odesłaniem towaru.

    Newsletter

    Otrzymuj informację o nowych produktach dla Twojej szkoły oraz o wyprzedażach
    Zgoda *